Kunstskolene
Utstilling
MATERIA - Kunstskolenes utstilling på Kunstplass
Onsdag 30 januar 2019 kl 18:00 åpner vi en felles utstilling på Kunstplass i Oslo. En student fra hver av Kunstskolene stiller ut.
Kunstskolene har gleden av å invitere til utstilling på Kunstplass. Kunstskolene er en samling av de eldste og mest kvalitetsrettede kunstskolene i Norge. Våre skoler gir utdanninger innen visuelle kunstfag som maleri, skulptur, installasjon, fotografi, video, performance, grafikk, tegning og fri kunst. Åpning: onsdag 30. januar kl. 18:00 – 19:30 på Kunstplass Tordenskiolds gate 12 (inngang fra Rosenkrantz gate) to kvartal fra Rådhuset. Fest på Ingensteds kl. 20:00 – 01:00 (Brenneriveien 9, Oslo) Åpningstider: Onsdag 30. januar kl. 18:00 – 19:30. Torsdag 31. januar kl. 12:00 – 17:00. Fredag 1. februar kl. 12:00 – 17:00. Lørdag 2. februar kl. 12:00 – 16:00. Søndag 3. februar kl. 12:00 – 16:00.
Hver skole er representert med et prosjekt: Andrea Andersen – Asker Kunstfagskole. Kristine Breilid – Asker Kunstfagskole. Migle Svirinaviciute – Asker Kunstfagskole. Zhang Qing - Det Tverrfaglige Kunstinstitutt Bærum. Ana de Sousa Marques Engh – Einar Granum Kunstfagskole. Marie Dyring Iversen – Kragerø Kunstskole. Nora Martine Hjelle Strand – Kunstskolen i Bergen. Inga Marie Risvik – Kunstskolen i Karasjok. Marie Saure – Kunstskole i Rogaland. Lea Stuedahl - Oslo Fotokunstskole. Nathalie Bjørneby (tekst) - Oslo Fotokunstskole. Stian Jacobsen – Prosjektskolen Kunstskole. Vida Aasen – Strykejernet Kunstskole. Antonina Mezhuieva – Ålesund Kunstfagskole. Kuratert av Kristian Skylstad.
Kunstplass
Noplace